Opgelet!U gebruikt een verouderde versie van Internet Explorer. Hierdoor werkt onze webshop mogelijk niet correct. Klik hier om te updaten of gratis een moderne browser te installeren.

Vragen? Misschien vind je hier het antwoord wel!

Wat is de leveringskost?

Online bestellingen vanaf €100 worden GRATIS geleverd in België en Nederland, tenzij anders vermeld. Gratis levering is niet van toepassing in onze fysieke winkel.

Hoe weet ik of mijn bestelling geregistreerd is?

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Neem contact op met onze webshopmedewerkers als u deze e-mail niet heeft ontvangen. Dit kan via webshop@cevo.be of op het nummer +32 14 499 850.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8u00 en 17u00, op zaterdag van 10u00 tot 17u00.

Hoe kan ik betalen?

Via overschrijving, VISA, Mastercard, Bancontact en PayPal.
Bestellingen worden behandeld nadat de betaling is toegekomen. Bij betaling via overschrijving kan dit tot 3 werkdagen duren.

Wordt er een verzendkost aangerekend?

Levering is in gratis vanaf 100 euro. Voor bestellingen onder 100 euro rekenen wij een verzendkost van 15 euro aan.
Bij producten die geleverd worden op een europallet, wordt er waarborg van 10 euro aangerekend. Deze wordt teruggestort als het pallet retour komt.
In uitzonderlijke gevallen wordt er toch een leverkost aangerekend, o.a. bij boordstenen en OSB-platen. Dit wordt steeds aangegeven in de productinformatie en in de winkelwagen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij pogen bestellingen zo snel mogelijk te leveren, dit wil zeggen binnen de 5 à 8 werkdagen.
Dit enkel als er voldoende voorraad is van de goederen die besteld zijn.

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Dit is mogelijk.
U kan uw goederen komen afhalen nadat u van ons de statusmail "klaar voor verzending/afhaling" hebt ontvangen.
Breng bij afhaling uw orderbon mee ter controle.

Mijn bestelling is geplaatst, wat is nu het verdere verloop?

Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling binnen de 24 uur in behandeling genomen (uitgezonderd zon- en feestdagen). U ontvangt volgende statusupdates:
- Uw bestelling wordt klaargemaakt:
Uw bestelling is doorgegeven aan de betreffende afdeling om klaar te maken. In deze e-mail kan u ook terugvinden door welke firma de levering zal gebeuren.
- Uw bestelling is klaar voor verzending/afhaling:
U koos voor afhaling: U ontvangt een mail die u kan afprinten. Deze neemt u mee naar de winkel om uw bestelling af te halen.
De levering gebeurt door:
- Cevo: U wordt telefonisch gecontacteerd om een leverdatum af te spreken.
- Getax: De levering wordt ingepland door Getax. Indien mogelijk leveren zij de eerstvolgende werkdag na ontvangst van deze e-mail.
- Bpost: Uw bestelling ligt klaar voor bpost. De ophaling door bpost bij Cevo gebeurt op maandag, woensdag en vrijdag.
- Uw bestelling is verzonden:
- Cevo: Uw bestelling wordt geleverd zoals telefonisch afgesproken.
- Getax: U ontvangt van de transportfirma een e-mail met een verwacht tijdstip van de levering zodra uw bestelling in hun netwerk is opgenomen. Als dit voor u niet past, kan u een andere datum aanvragen via de link in de mail van de transportfirma.
- Bpost: U ontvangt een track and trace code om uw zending te volgen. Indien u afwezig bent tijdens de levering, kan u de bestelling afhalen bij uw postkantoor.

Kan ik mijn bestelling na het plaatsen nog aanpassen?

Dat is mogelijk. U kan dit via e-mail doorgeven en dan wordt dit voor u in orde gebracht.

Kan ik van mijn bestelling een factuur ontvangen?

Er wordt steeds een factuur opgemaakt de dag dat uw levering wordt verzonden. U ontvangt deze via e-mail.

Als ik niet tevreden ben, kan ik het artikel dan ruilen?

U kan het artikel ruilen wanneer u in het bezit bent van een factuur of kasticket. Omruiling is niet mogelijk bij glazen deuren, laminaat, parket, planchet, tegels, behangpapier, verf- & lijmproducten, cement, voegsel, maatwerk en artikelen op bestelling,...
U kan enkel omruilen als het product ongebruikt is en nog in de originele ongeopende verpakking zit. Dit binnen 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product of het sluiten van de dienstenovereenkomst.
De consument heeft het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder de betaling van een boete en zonder opgave van motieven, binnen 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product of het sluiten van de dienstenovereenkomst.
Bij omruiling en retourzendingen kunnen verzendkosten aangerekend worden.

Schade bij levering?

Het is zeer belangrijk dat u de goederen controleert bij levering. Zichtbare schade moet onmiddellijk aan de chauffeur gemeld worden. Eventuele transportschade dient u te vermelden op het transportdocument van de chauffeur (CMR). Schade aan uw goederen dient u binnen de 3 dagen na levering door te geven met foto's via webshop@cevo.be. Na het verstrijken van deze termijn kunnen wij geen meldingen van schade meer aanvaarden.
Ingebruikname van de geleverde goederen impliceert de uitdrukkelijke aanvaarding van de geleverde goederen.
Opgelet: glassschade aan glazen deuren die niet te wijten zijn aan transport, vallen niet onder garantie en wordt niet vergoed of gecompenseerd.
Controleer ook uw bestelling bij levering onmiddellijk op volledigheid. Indien er goederen ontbreken dient u dit onmiddellijk aan de chauffeur te melden en door te geven via webshop@cevo.be of via het telefoonnummer +32 14 499 850. Eveneens dient er steeds een foto te worden getrokken hoe de levering is aangekomen, deze dient te worden verstuurd naar webshop@cevo.be. Aan de hand hiervan kunnen wij uitzoeken waar het misgelopen is.

Zijn er kosten verbonden aan retourzendingen?

Afhankelijk van het soort retourzending kunnen er retourkosten aangerekend worden. Neem daarom steeds even contact op met onze medewerkers om de retourzending zo vlot mogelijk te regelen.

Kan ik mijn gegevens bekijken en eventueel wijzigen ?

Ja dat is mogelijk. U kan inloggen op de CEVO webshop door hier te klikken .
Log in met uw gegevens die u hebt opgegeven bij het plaatsen van uw bestelling. Daarna kan u uw gegevens bekijken en desgewenst wijzigen.
U krijgt hier ook een overzicht van reeds geplaatste bestellingen.

Zijn alle producten ook aanwezig in jullie winkel te Westerlo?

Niet alle producten op onze webshop zijn ook in voorraad in onze winkel te Westerlo. Om de beschikbaarheid in de winkel na te gaan kan u contact opnemen op het nummer +32 14 499 850.

Veilig betalen op het web

Bij Cevo betaalt u op een veilige manier via het Worldline platform.

Worldline is een beveiligd betaalsysteem dat uw financiële gegevens op een veilige manier verzamelt en ze door geeft aan de bankinstelling die de financiële transactie uitvoert. De veiligheid van online betalingen is voor Worldline een voortdurende zorg. Als markleider (Payment Service Providers) beschikt Worldline dan ook over alle nodige certificaten en goedkeuringen van de financiële instellingen/banken om gevoelige informatie te behandelen.

Veilig online betalen met Cevo

Onze betaalmogelijkheden

  • Bankcontact
  • Visa
  • Mastercard
  • Overschrijving
  • Paypal
© Cevo Bouwmarkt nv 2012 - Algemene Voorwaarden - Disclaimer - Privacy Policy
Ontwerp en ontwikkeling: Dobble & Espresso Design