Opgelet!U gebruikt een verouderde versie van Internet Explorer. Hierdoor werkt onze webshop mogelijk niet correct. Klik hier om te updaten of gratis een moderne browser te installeren.

Vragen? Misschien vind je hier het antwoord wel!

Klik op een vraag om het antwoord te zien.

Hoe kan ik een bestelling betalen?

Via overschrijving, Visa, Mastercard, Bankcontact of PayPal.

Bestellingen worden behandeld nadat de betaling is toegekomen. Online betalingen worden binnen de 24u in behandeling genomen, met uitzondering van zon- en feestdagen. Bij betaling via overschrijving kan het tot 3 werkdagen duren voordat dit verwerkt wordt.

Hoe weet ik of mijn bestelling geregistreerd is?

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Neem contact op met onze webshopmedewerkers als u deze e-mail niet ontvangt.
Dit kan via e-mail naar webshop@cevo.be 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij proberen om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, binnen een termijn van 5 tot 8 werkdagen.
Dit kan enkel als er voldoende voorraad is van de bestelde goederen. Wij informeren u via mail als er iets bijbesteld wordt.

Wordt er een kost aangerekend voor thuislevering?

De transportkost hangt af van het artikel dat besteld wordt. Dit staat vermeld bij het product dat u wenst te bestellen. 
Bij producten die op een europallet geleverd worden rekenen we een waarborg van €10 per pallet. Dit betalen wij terug nadat wij het europallet terug ontvangen.
Alle kosten worden vermeld in de productinformatie in het winkelmandje.

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Dit is mogelijk. Bestellingen kunnen afgehaald worden in onze winkel: Cevo Market, Meulemanslaan 28, 2260 Westerlo.
U kan uw goederen komen afhalen nadat u van ons de statusmail "klaar voor verzending/afhaling" heeft ontvangen.

Mijn bestelling is geplaatst, wat is nu het verdere verloop?

Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling binnen de 24 uur in behandeling genomen (uitgezonderd tijdens het weekend en feestdagen). U ontvangt volgende statusupdates:
- Uw bestelling is klaar voor verzending/afhaling:
U koos voor afhaling: U ontvangt een mail als uw bestelling klaarstaat. Deze neemt u mee naar de winkel om uw bestelling af te halen.
U koos voor levering en dit gebeurt door:
- Cevo: U wordt telefonisch gecontacteerd om een leverdatum af te spreken.
- Getax: De levering wordt ingepland door Getax. Zij leveren binnen 2 werkdagen bij u. 
- Bpost: Uw bestelling ligt klaar voor bpost. De ophaling door bpost bij Cevo gebeurt op maandag, woensdag en vrijdag.
- Uw bestelling is verzonden:
- Cevo: Uw bestelling wordt geleverd zoals telefonisch afgesproken.
- Getax: U ontvangt van de transportfirma een e-mail met een verwacht tijdstip van de levering zodra uw bestelling in hun netwerk is opgenomen. Als dit voor u niet past, kan u een andere datum aanvragen via de link in de mail van de transportfirma. 
Indien er geen vaste oprit aanwezig is levert men zendingen die op een pallet staan op de stoep
- Bpost: U ontvangt een track and trace code om uw zending te volgen. Indien u afwezig bent tijdens de levering, kan u de bestelling afhalen bij uw postkantoor.

Kan ik mijn bestelling na het plaatsen nog aanpassen?

Aanpassingen kunnen via e-mail doorgegeven worden. Wij bevestigen dit nadat het is aangepast.
Artikelen die speciaal voor u besteld werden kunnen in sommige gevallen niet meer aangepast worden. Informeer hiervoor tijdig.

Kan ik van mijn bestelling een factuur ontvangen?

De factuur wordt opgemaakt op de dag dat uw bestelling wordt verzonden. U ontvangt deze via e-mail.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen.
Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht kunt u dit via e-mail en met een foto van het artikel aan ons doorgeven. Het artikel dient binnen uiterlijk 14 dagen aan ons geretourneerd te worden.

Kunnen alle artikelen geretourneerd worden?

Ongebruikte en onbeschadigde artikelen die in de originele, ongeopende verpakking zitten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Met uitzondering van: 
Glazen deuren
Laminaat, parket, planchet, tegels
Behangpapier, verf
Cement, voegsel, ...
Maatwerk en artikelen op bestelling

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is geleverd?

Het is zeer belangrijk dat u de goederen controleert bij levering. Zichtbare schade moet onmiddellijk aan de chauffeur gemeld worden. Eventuele transportschade dient u te vermelden op het transportdocument van de chauffeur (CMR). Schade aan uw goederen dient u binnen de 3 dagen na levering door te geven met foto's via webshop@cevo.be. Na het verstrijken van deze termijn kunnen wij geen meldingen van schade meer aanvaarden.
Ingebruikname van de geleverde goederen impliceert de uitdrukkelijke aanvaarding van de geleverde goederen.
Opgelet: glasschade aan glazen deuren die niet te wijten is aan transport, valt niet onder garantie en wordt niet vergoed of gecompenseerd.
Controleer uw bestelling bij levering onmiddellijk op volledigheid. Indien er goederen ontbreken dient u dit onmiddellijk aan de chauffeur te melden en door te geven via webshop@cevo.be of via het telefoonnummer +32 14 53 95 03. Eveneens dient er steeds een foto te worden getrokken hoe de levering is aangekomen, deze dient te worden verstuurd naar webshop@cevo.be. Aan de hand hiervan kunnen wij uitzoeken waar het misgelopen is.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Een retourzending moet binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling via mail doorgegeven worden. Nadat u bevestiging heeft ontvangen dat uw artikel geretourneerd kan worden, kan u dit binnenbrengen in onze winkel of retour sturen.
Als Cevo het transport regelt, worden er mogelijk transportkosten verrekend bij de terugbetaling. De kost hangt af van de omvang van het artikel.

Hoe wordt mijn betaling teruggestort als ik een artikel retourneer?

Nadat uw retour in goede staat bij ons is toegekomen, betalen wij dit terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft. U draagt in de meeste gevallen zelf de kosten voor de retourzending.

Kan ik mijn gegevens bekijken en eventueel wijzigen ?

Ja dat is mogelijk. U kan inloggen op de CEVO webshop door hier te klikken .
Log in met uw gegevens die u hebt opgegeven bij het plaatsen van uw bestelling. Daarna kan u uw gegevens bekijken en desgewenst wijzigen.
U krijgt hier ook een overzicht van reeds geplaatste bestellingen.

Zijn alle producten ook aanwezig in jullie winkel te Westerlo?

Niet alle producten op onze webshop zijn ook in voorraad in onze winkel te Westerlo. Om de beschikbaarheid in de winkel na te gaan kan u contact opnemen op het nummer +32 14 53 95 03.

Veilig betalen op het web

Bij Cevo betaalt u op een veilige manier via het Worldline platform.

Worldline is een beveiligd betaalsysteem dat uw financiële gegevens op een veilige manier verzamelt en ze door geeft aan de bankinstelling die de financiële transactie uitvoert. De veiligheid van online betalingen is voor Worldline een voortdurende zorg. Als markleider (Payment Service Providers) beschikt Worldline dan ook over alle nodige certificaten en goedkeuringen van de financiële instellingen/banken om gevoelige informatie te behandelen.

Veilig online betalen met Cevo

Onze betaalmogelijkheden

  • Bankcontact
  • Visa
  • Mastercard
  • Overschrijving
  • Paypal
© Cevo Bouwmarkt NV 2018 - Algemene Voorwaarden - Disclaimer - Privacy Policy